.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استانداري پي گير حل مشكلات كارخانجات مازندران

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: یکی از مهم ترین دغدغه های مدیریت استان، رفع مشکلات واحدهای تولیدی و کارخانجات مازندران است.

هادی ابراهیمی، معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در بازدید از شرکت خوش نوش ساری، با اشاره به اقدامات مهم دولت نهم و دهم در راستای تقویت صنایع استان، افزود: رفع موانع توسعه صنعتی و حل مشکلات کارخانجات قدیمی این استان یکی از مهم ترین برنامه های کاری استاندار و مجموعه مدیریت استان است.
وی تصریح کرد: در مورد معوقات بانکی واحدهای فعال تولیدی استان، به طور مداوم در حال رایزنی با مسئولان بانکی کشور هستیم که نهایت همکاری و مساعدت را با این تولیدکنندگان انجام دهند.
ابراهیمی در رابطه با رفع مشکل بدهی بانکی شرکت خوش نوش نیز اظهار داشت: گفتگوهایی با مدیران بانک ملت صورت گرفته که امیدواریم منجر به کسب نتیجه مورد نظر و حل این مشکل گردد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران ادامه داد: در نشستی که با مدیران این کارخانه داشته ایم مقرر شد تا آنها درخواست کتبی خود را ارائه نموده و پی گیری ها از جانب استاندار و معاونت سیاسی استانداری انجام شود.
گفتنی ست هادی ابراهیمی، معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران به طور سرزده از بخش های مختلف شرکت خوش نوش ساری بازدید نموده و از نزدیک با روند فعالیت این شرکت آشنا شد.
ابراهیمی پس از بازدید در جلسه ای با حضور مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری، شهردار ساری و مدیران این شرکت به بررسی خواسته ها و نیازهای شرکت خوش نوش پرداخت.
هم چنین معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران پیش از این، از روند اجرایی احداث پل ذغالچال ساری بازدید و بر بهره برداری هرچه سریعتر این پروژه مهم تاکید کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 5.062 seconds.